Överrasknings fest för Tobias

Gårdagen blev jätte lyckad och jag är så stolt över mig själv som har fixat och trixat och inte avslöjat något för Tobias. JAg kände att man fyller ju inte 20 varje dag och att han har varit så otroligt underbar så en överraskningsfest med nära och kära var han deffinitivt värd!

För det första så lurade jag honom att sara skulle åka bort den här helgen och att Martin skulle hitta på något annat så vi fyra kunde inte vara på hans födelsedag. Tobias var såklart lite eller skapligt ledsen över att inte hitta på något kul som att festa ordentligen på sin stora dag, utan han skulle ju bara få umgås med sin underbara flickvän. Så på morgonen på sins tora dag innan han åkte till jobbet typ vid kvart över fem så berättade jag att sara och martin inte ska bort utan att vi fyra ska hitta på något roligt runt sju tiden men att det skulle bli en överraskning.

Så blev klockan sju och vi skulle "åka", då var vi påväg till bilen och han har ögonbindel på sig, och då säger jag att martin och sara hade råkat köra lite fel och parkerat på andra sidan området så vi var tvungna att gå dit. Så jag gick där och ledde honom i snön med ögonbindel på och så råkade jag göra så att han går in i ett stuprör :D och min kära tobias fick ett litet utbrott för han hade tydligt sagt att jag inte skulle låta han gå in i något (a) Men så kom vi fram till parkeringen och UPS vid parkeringen ligger visst en lokal som jag hyrde så jag fick in hoom och där stod några av hans nära och kära och överraskade honom :D  Så under festen så åt vi mat, lite plock, sen gick vi tips promenad som handlade om "hur väl känner du Tobias" och sen drack vi lite, socialade, sen hade vi tårttävling dock vann inte vårt lag :(  Dumma tobias!

Men jag hade det jätte kul och det hade Tobias också så jag vill bara tacka alla som var där och ni som hjälpte till :D Ni är guldvärda <3

Nu ska jag gå och pussa på min underbaring, jag älskar dig Tobias!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0