The only ones

Helgen har varit super bra dock lite synd att det var en sådan dålig DJ på Hugo i lördags och att det var för mycket folk men förövrigt så har det varit toppen bra!

Idag har jag haft mitt sista prov detta år, skolåret - 2010 är snart ett minne blott! Nu har jag bara en sista redovisning imorgon sen har jag ett välförtjänt Jullov, äntligen! Dock har vi inte haft det så tuff, allt kommer väll nu till våren eftersom vi måste få färdigt allt innan vår 5 veckors praktik börjar.

Känner mig inte i full form idag, hade velat träna men det är nog bra att lyssna på kroppens signaler dock blir det härliga Easy Line core imorgon :D Mitt sista pass innan jag åker iväg till mormor och sedan nästa veck bär det av till Vemdalen.

Nu på onsdag ska jag och Tobias fira en mini-jul eftersom jag ska åka bort över julen, det kommer lagas jul-mat pynta gran, öppna lite julklappar och ha det så jäkla underbart med min älskling :D <3

Men nu ska jag ut och träffa andrea en svänga

Adjö




Jag har famlat I mörker, men I dig såg jag ljuset


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag längtar till onsdag! Det kommer bli hur underbart som helst:)

2010-12-20 @ 20:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0