Won't let you talk me…down


Jag älskar dig Tobias, du betyder så otroligt mycket för mig



Denna jul har varit underbart mysig dock saknat min älskling enormt mycket. Gav många fina julklappar och likaså fick. Men det man gillar mest i juletid är ändå känslan, julkänslan och all mys med familjen!

Men just nu håller jag på och laddar inför att åka till vemdalen inatt :D  Det blir ett härligt gäng på sju pers och nu håller jag på att klura ut allt jag ska ha med mig jag brukar ha en tendens att glömma en hel del. Jag är ju inte heller en skidåkare så jag kommer kanske bli vän med ett träd genom att krascha in i det, vem vet. Men jag känner att om jag har inställningen att jag är bäst på att åka skidor så kan jag ju inte bli annat än det! Vi ska hämta upp våra skidor en också, det blev an aning billigare att hyra här i finspång än där uppe i vemdalen, ekonomi-smart!

Och ikväll blir det till att få massage, min rygg bara skriker efter en härlig massage eller härlig och härlig kanske den inte blir eftersom jag har några fina knutor i axlarna som måste knodas bort! Jag längtar!!! :D

Så sen är jag redo för en härlig nattbiltur genom Sverige. Det bär av kl 00.00 och jag är den ända som inte har körkort så jag slipper köra (a)

Ja men nu ska jag slänga i det sista och fixa iordning här hemma och tagga :D

Hej då gott folk, önska mig lycka till i backen! :)


Här kommer lite bilder från Tobias och min minijul













Kommentarer
Postat av: Hella

Naw, vilken mysig liten gran :D

hoppas ni haft roligt i Vemdalen!

2010-12-30 @ 14:12:05
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0