You make me crazy!

Som det står du gör mig galen Lisa!

Jag kommer aldrig glömma när vi träffades första gången! Jag kommer ihåg hur fega vi båda var som inte våga ge varan en kram när vi sa hejdå i min bil. Jag kommer ihåg hur det bara pirrade i mig när vi pratade med varan. Jag är helt förtrollad i ditt leende och kommer aldrig lämna dig. Det kan jag lova för jag älskar dig så otroligt mkt och jag skulle bara vara dum i huvet om jag skulle lämna dig när jag vet att jag inte kan få så mkt kärlek av någon mer. Har ALDRIG varit så här kär!

Jag vet att man säger sånt till den man är ihop med men om jag inte menar det så skulle jag inte säga det. För så är det verkligen. Lisa, du har hittat en känsla inom mig som jag inte har fått fram någon gång. Jag vill aldrig förlora dig<3

Jag längtar tills imorgon tills jag får träffa dig och ge dig en jätte stor kram och en puss:) Jag har saknat allt med dig<3

Ville bara yttra mig lite :D

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0