I loved you first

Snö, vackra snö, du är kylig och kall och det är i dig man blir ner slängd och mylad i av Tobias, ja vad ska jag säga mer än att jag verkligen älskar kombinationen av Snö och Tobias, hm...

Denna helg är fullspäckad av saker att göra.

Idag:
  • Idag är jag ledig, väldigt skönt mo jag säga!
  • Äta mat hos tobias familj
  • Kolla SAW-Marathon med Martin, zaro och min Tobias såklart
  • Paus i filmerna med träning (me like)
  • Fortsätta kolla på SAW filmerna
  • Moffa chips (ej godis, pga godislöfte till jul)
  • Sen så småning om blir det väll att sova
Imorgon:
  • Vakna
  • Åka till Linköping, äta på Subway, gå IKEA och Ikanohuset (hoppas på att hitta några underkläder, maybe)
  • Åka hem
  • Äta Tacos med Skidgänget som ska  upp på nyåret (ja jag kommer krocka med ett träd)
  • Åka till vickivire och tagga inför dubbeln
  • PArtaja natten lång
Söndag:
  • Vakna (hoppas att jag ej är bakis, vilket jag absolut inte är!!!)
  • Ha pass kl 10.00, köra gärnet
  • Åka hem sen vet jag ej vad som kommer ske,
  • Äta lussebullar, pepparkakor och drickaa glögg blir det iaf eftersom det är första advent
  • Och på kvällen blir det träning
Så ser min helg ut i princip ni får ha en fortsatt härlig fredag i snövädret!

Adjö






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0