Såpbubblor

hoj hoj

Igår blev jag upplyst av min mentor som sa att jag ser ut som ett dreglande cp på bussen, vad ska jag säga, tack för din härliga ärlighet! Dock är han ett riktigt ägghuvud så man får ta han med en nypa salt, dock ligger det nog en liten (kanske stor) sanning i det han sa, jag ser nog ut som ett dreglande cp när jag sitter där och sover på bussen, haha.

Idag har jag införskaffat mig Tobias födelsedags present, och vad köpte jag då? jo jag köpte en jätte vacker vas som han kommer älska, vasen kommer passa perfekt i vardagsrums fönstret. Ne nu driver jag en aning om du inte förstod det ;) spännande, spännande eller hur Tobias?

Det var grymt roligt att hålla i Easy Line core idag :)

Imorgon blir det julmys hos Erika, baka pepparkakor och komma i julstämning (Y) Och sen blir det att sova hos min älskling och pussa på honom lite extra för imorgon så har vi varit tillsammans i fyra månader.

Och på torsdag så ska jag och sara pierca naveln :o, nervös? JA! men om jag klarade av tungan så borde naveln inte vara så farligt...

Men Adjö gott folk, sovtajm!


För en minut sen var du min









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0