Solsken

Det är sista dagen på vårt kära höstlov och det känns surt att man ska tillbaka till skolan imorgon. Det har ju dock varit ett grymt bra lov mo jag säga!

I fredags blev det ju maskerad fest, väldans trevligt. Planen var ju att vi skulle in på Otten men så blev inte fallet. Vi åkte in till stan men så var klockan så mycket och så var det en skaplig kö så vi åkte till donken och åt i stället och där hade vi det väldans trevligt! Själv tycker jag att vi kunde ha stannat kvar här hos tobias på förfesten för vi hade grymt kul!

O igår lagade jag och älskling go mat, potatitgratäng, kyckling och tsatziki och så kollade vi på filmen, Number 23. Det var jätte mysigt och om jag kunde så skulle jag vilja vara med dig hela tiden! Jag är så lycklig med dig! <3

Men idag ska jag försöka fixa ihop ett pass och sen blir det att köra step och sen gymma med älskling :D

Hej svej










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0