Sometimes I feel like throwing my hands up in the air

Dagen har varit fylld med glädje, snö och lite smått kalla fötter, kanske borde jag utrusta mig med ett par bättre vinter skor?

skolan har jag inget att nämna om men hade pass idag och det var roligt, det är svårt att vara alla till lags men att få några härliga feedbacks gör så stort för själen att det inte går att beskriva och på all denna glädje från passet så fick jag världens lyckorus i hela kroppen förut pga att jag är så otroligt lycklig med min Tobias.

Jag längtar tills han slutar sin fotbollsträning så han kommer hit och håller om mig i sin famn, mys <3 

Jag är grymt taggad på morgondagen, kl 11 då jävlar blir det att köra slut på min tobias och sara på cykeln och sen ska sara köra slut på oss i flowing. Jag saknar flowing något grymt mycket, ni som kört det, ni vet vad jag pratar om!

jag sitter här och små gäspar och drömmer mig bort om att jag ska få somna så gott så, men nu för att fördriva tiden till pälskling kommer så ska jag tyda några drömmar jag drömt de senaste dagarna, ett ex är en dröm då jag hade äran att få besök av döden? hm.

Men adjö gott folk njut av snön för rätt som det är så är det sommar och sol och 30+ igen (vilket vi egentligen inte skulle tacka nej till NU)

PS. GRATTIS Hella för kotten i magen :D


When food is gone you are my daily meal





Kommentarer
Postat av: Hella

<3

2010-11-23 @ 11:16:48
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: Viktoria

Jag vill också på flowin :D :O är det bara för instruktörer? =)

2010-11-23 @ 22:54:17
URL: http://viktoriakarlssons.blogg.se/
Postat av: Tobias

Vicky vi hade ett eget pass bara vi tre:) Men Flowing kommer komma med nästa schema har en fågel viskat i mitt öra;)

2010-11-25 @ 07:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0