Here we go!

Solen skiner och himlen är blå och livet är så underbart så!

Förstår inte folk som åker ner till spanien denna tid, vi har ju fan spanien här, utanför dörren :D

- En snabb uppdatering om vad som komma skall: SOLA varje dag nu på påsklovet, solklart!! på fredag blire Jättecombat i stora aluceumsalen med förhoppningsvis 200 pers:D Det kommer bli grymt roligt att leda så många dock kommer de också bli en utmaning. Påskhelgen blir att åka ner till helsingbord, grymt härligt!

Och jag kan ju också tillägga att jag är klar med allt skolarbete, PUUUH. Jag har då aldrig varit med om en  sådan jobbig vecka som jag hade förra veckan. Men nu äre slut och nästa vecka börjar vi praktik som förövrigt ska tillbringas på akuten :D Får väll skryta om att ja var den ända i klassen som fick platsen och JA ibland får man skryta (a)

Sedan har vi 5 veckorspraktik sedan blir Studentfirande i massvis, är grymt taggad!

Men just nu så ska jag snart gå och och bli upphämtad av tobias, så blir det att äta lite, sen övningsköra sen blire att hålla i Easy Line Core.

It's a very, very good day!


PS. Jag älskar min roliga filur så otroligt mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0