Det dom aldrig nämner

Tjo, är tillbaka efter torrperioden!

Eller okej jag kanske skriver idag sen kanske det tar nån vecka igen, vem vet (a)

Så vad händer i livet?
Jo det knallar på, har haft ett helvetes plugg denna veckan och är väl värd ett lov vilket jag också får imorgon, wooho.

Och i imorgon bär det av på ett litet äventyr till jönköping med Tobias för att träffa systrami. Hon behövde hjälp av två starka människor med o flytta ;) Det blir att sova på hotell också, vilket jag verkligen äälskar!

Jag taggar till körlektionen imoron kl 08.00. Första gången :O nervös? ne inte det minsta (a)

Hihi, ne men nu ska jag faktiskt gå och duscha sen invadera sängen och såklart få höra min älsklings röst innan jag somnar, längtar ♥


Fanns det en plats
i hennes värld för två?
Snälla skicka ett vykort
för jag undrar så










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0