The future is bulletproof

Ljuset var dagens plus i kanten, kände jag lite vår i luften kanske? kanske lite önske-tänkande då det faktiskt är januari fast i mitt huvud är det mars!

Jag vill bara ta på mig springskorna och ge mig ut, känna musiken i öronen, pulsen och svetten. Jag älskar den där känslan av att benen är så trötta att de domnar bort en aning! ååh vill ut nu!!! Dock måste jag köpa nys springskor, så det får jag ta tag i!

Ja så vad har skett i helgen då? Jo i fredags hade vi tjejkväll och välkomnade Erika hem ifrån thailand, i lördags blev det bio med Tobias, Sara och Martin. Vi såg The Tourist, den var bra dock lite seg. Sen när vi kom hem så drog vi igång med fest hos Tobias. Det kom trevliga personer och vi körde förfestspelet och runt halv fem gick vi och la oss. Ja och så hade vi ju söndagen, jag och Tobias tränade Box vilket va grymt roligt :D Vi laddar upp inför body combat!

Ja som sagt, Jag och Tobias ska bli instruktörer i Body Combat och jag är sååååå Taggad och såååå nervös. Vi åker på utbildning hela helgen och det ska bli grymt roligt! sen kör vi igång nästa vecka så kom upp till Medley och njut av en utmanande och rolig träning :D 

Och imorgon börjar skolan, kul? neva... Men nu är det bara ett halvår kvar.

Nu ska jag bara vänta tills min sötis kommer hem från jobbet så att han kan ringa mig, så att jag kan sova. Dock är jag inte allt för trött för jag tog en skapligt lång power-nap förut.

Men godnatt gott folk





Remember when you were a madman?
Thought you was BATMAN!!!




Kommentarer
Postat av: Din man

Det kommer bli skit coolt att bli instruktör! :D

2011-01-11 @ 00:31:44
Postat av: Vicki

Jag längtar till att få gå på era bc-pass! Ni är grymma! :)

2011-01-14 @ 22:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0