Side kick

Hej hopp

Body Combat utbildningen som var i helgen var grym! Sjukt, sjukt jobbig då vi t.ex. i lördags körde tre body combat pass och man var helt slut, man hade ingen energi kvar över huvudtaget dock fann man kraft ändå, från musiken som är så jävla bra!!! Jag har lärt mig grymt mycket och nu blir det att nöta på med att lära in sig rörelserna till musken och all teknik för vecka 5 kör vi igång :D  För er som ej vet vad body combat är så har jag här en kort och klar förklaring:

"BodyCombat är ett förkoreograferat, högintensivt 55-minuters gruppträningsprogram från Les Mills, inspirerat av kampsporter som karate, kickboxning, taekwondo, capoeira, tai chi, kung fu och muay thai"

Måste bara tillägga att det är så grymt roligt och jag bara längtar tills jag får köra slut på våra kunder! :D




Idag har jag varit i skolan, blä (börjar redan räkna ner hur många veckor vi faktiskt har kvar, och jag har bara 15 veckor kvar i skolan sen ahr jag 5 veckor praktik också) Efter skolan åkte jag och Tobias till stan och sedna hade jag Easy Line Core pass och sen körde jag igenom lite BC också medans jag väntade på att tobias skulle vara klar på ett möte och nu sitter jag här och halv sover medans jag skriver.


Tobias, du är något jag aldrig skulle klara mig utan <3



See me falling, yeah down and lonely
Are the angels on their way? I'm in the dirt
Hear me screaming, see me bleeding
Cause the day's no more the same without you



ADJÖKENS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0